דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאמרים בקרב קידום האתרים 

מאת    [ 23/11/2012 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 2184 פעמים ]

כתיבת מאמרים לאתרים מסייעת לקידום האתר במנועי החיפוש ובנוסף מספקת לגולשים באתר מידע רלוונטי ומהימן בתחומים הקשורים באתר ובבית העסק. בנוסף, כתיבת מאמרים לאתר מסייעת לפרסום האתר שלכם באתרים אחרים, המציעים תוכן דומה. כתיבת מאמרים לאתר מיועדת הן עבור האתר עצמו והן עבור אתרים חיצוניים, כמו אתרי מאמרים, ובהם קישורים המקשרים את הגולש ישירות אל האתר שלכם.
קיימות בשוק חברות רבות אשר מציעות שירותי כתיבת מאמרים לאתר אינטרנט. חשוב ביותר לבחור בחברה בעלת ניסיון רב בכתיבת מאמרי קידום, אשר בקיאה בכל רזי האינטרנט ותדע לייצר תוכן איכותי ואפקטיבי. כמו שבוחרים כל נותן שירות אחר, גם בתחום כתיבת מאמרים לאתר חשוב לבחור בחברה בעלת ניסיון ומוניטין, לקבל המלצות, להתרשם מעבודות קודמות ולבדוק הלכה למעשה את אפקטיביות הקידום, הן מבחינת מנועי החיפוש והן מבחינת כמות הכניסות לאתר.

 

מה מיוחד בכתיבת מאמרים לאתר אינטרנט?

 

כתיבת מאמרים לאתר שונה מאוד מכתיבת מאמרים רגילה. אין מדובר במאמרים ארוכים, שכל ייעודם הוא להציג תוכן, מידע, דעה, מחקר וכדומה. כתיבת מאמרים לאתר נוגעת כמובן בכל תחום אפשרי, בהתאם לסוג האתר והתחום אליו הוא משתייך, אך היא כוללת כללים אחרים מאשר הכתיבה הרגילה.
ראשית, מאמרי קידום אתרים לא יהיו ארוכים מדי ובדרך כלל לא יכללו יותר מ-500 מילים. המטרה בכך היא לא להלאות את הגולש ולעייף אותו. בנוסף, כתיבת מאמרים מתבצעת על פי מבנה מסוים – מאמרי קידום צריכים להיות ענייניים, מחולקים לפסקאות ולכותרות. מאמרי קידום מכילים בנוסף גם קישורים, תחת מילות מפתח רלוונטיות, המקשרים לעמודים מסוימים באתר ולשירותים ספציפיים. חשוב מאוד לוודא שכל הקישורים יהיו פעילים תמיד, על מנת ליצור רושם רציני ומקצועי.

איך למצוא רעיונות למאמרים?
ההשראה היא המרכיב החשוב ביותר בתהליך הכתיבה וכך גם בתהליך כתיבת מאמרים . לצערנו לרוב זה גם המשאב החמקמק מכולם. במקרים שבהם הראש מתרוקן והרעיונות פשוט מסרבים להגיע זכרו כי "אין חדש תחת השמש" וכי המאמר שאתם מתקשים לכתוב סביר להניח שכבר נכתב, בצורה זו או אחרת, על ידי מישהו אחר במקום אחר ובזמן אחר בעבר.
בתהליך כתיבת מאמרים , תוכן כזה, שכבר קיים ומוכן, יכול לשמש השראה נפלאה. כדי למצוא אותו פשוט חפשו בגוגל. אבל תזהרו, אל תחשבו להעתיק, זכרו כי המטרה בתהליך כתיבת מאמרים היא לא רק תוכן אלא "תוכן איכותי" ואם תעתיקו, גם הגולש וגם המנוע יתייחסו אליכם בהתאם.

כתיבת מאמר לטובת קידום ביטויי זנב ארוך היא דרך נוספת להפיק תועלת מתוכן באתר.
ביטויי "זנב ארוך" הם ביטויים שמתאפיינים בנפח חיפוש קטן ובתחרות קטנה בהתאם. כשלעצמו כל ביטוי כזה הוא זניח אבל הסכום הכולל שלהם הופך אותם למשאב חשוב, לעתים החשוב ביותר של האתר. כך, ביטוי אחד של 200 חיפושים יכול להצטייר כמאמץ מיותר למקדמים רבים, אבל אם נזכור שיש עשרות רבות של ביטויים כאלה ושהתנועה שהם מניבים היא לרוב יותר אפקטיבית ורווחית אז בוודאי שלא נפספס את ההזדמנות להופיע בהם. אחרי הכל, עמוד ראשון ב-20 ביטויים של 200 חיפושים כל-אחד יחשפו את האתר ל-4000 גולשים והאופי המדויק של החיפושים הללו יבטיח כי יחס הלקוחות בתוך הקבוצה הזה יהיה גבוה מהרגיל. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב